Followers

Monday, February 1, 2010

FreeGift

salam mesra semua...ok mama pun dah tak sanggup simpan amanah yang telah mama janjikan..lama sangat dah nie...adeh takleh tggu dah..ok nama kat bawah ni sila bg alamat yee....tolong yee...kesian mama...mama tak snggup dah tggu..takde sbarang email pun mama terima...


Zana on December 24, 2009 12:21 AM said...
salam perkenalan, saya pun dah join, sila la...jemput2..

http://saat-saatini.blogspot.com/2009/12/mamacygbaby-giveaway.html

**Alamat dan no. tel saya akan emal kemudian ye.



tapi mama farra ni lain lak..mama nak full name..mana la tau nickname ni nama glemer ke..hikhik....

Farra Dhelina on December 30, 2009 11:04 PM said...
salam.. hrp2 dlm lingkungan 30 org tu hihi

my link
http://fdhelina.blogspot.com/2009/12/mama-cygbaby-giveaway.html

tenkiu! ;)



SegeRa Ye.....

5 comments:

  1. mayb diorang tk perasan kot..cuba tuan umh tgalkn komen kt blog diorang

    ReplyDelete
  2. hehehe soooooryyyyyyyy :D

    okeh2..ni nama penuh sayaaa..

    FARRA DHELINA

    jan marah yeaa.. hihi ;)

    ReplyDelete
  3. dorg lupe la ni..tak nak adiah kot....heheh

    ReplyDelete
  4. sorry mama...memang saya tak persan sgt2...
    anyway thanks so much sbb pilih saya...
    saya bg kat sini je lah...senangkan mama, saya email jugak skali ek

    Rozana Hani
    2371 Jalan Pekan Darat, Maklom
    13800 Butterworth,
    Pulau Pinang
    Tel:013-3137050

    ReplyDelete
  5. okeh..tenkiu smua..dah ckup ni...hehe

    ReplyDelete

Meh Isi OrDer Form Kat Sini.

Name:
Email Address:
No Tepon@HenPon
AlamaT Penghantaran
Order Item
Payment Method
Pos Pilihan
Dari Mana Anda Kenali Kami

Create a web form here

SepeNuh & KeikHLasaN Hati MenGkLik2